Monday 6 May 2019

Program Makers Meet @ PTAR : Baking ”Juh Mem ’Baking’ ”


Program Maker Meet @ PTAR ini merupakan julung-julung kali ia diadakan dan akan menjadi projek PTAR 2019 yang bakal mengisi kalendar aktiviti tahunan PTAR. Seramai 50 orang peserta yang mengikuti program ini pada 11 Mac 2019, hari isnin jam 2.00 petang di Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR) Kampus Samarahan 2. Antara objektif program ini adalah untuk meningkatkan kemahiran dan mengembangkan kreativiti dalam membuat gubahan dan mendekorasi kek, untuk mendalami pelbagai teknik dalam mendekorasi kek untuk dipersembahkan dalam sesuatu hidangan.



Saya, Hapsah binti Suut, Pembantu Pustakawan Kanan, selaku ketua projek , ingin merakamkan Jutaan Terima Kasih kepada Pn. Norhayati Ismail, TKP, Pustakawan-Pustakawan, Staf-staf seperjuangan, para peserta dari pelbagai unit, pelajar pelatih dan Puan Nur Shahrina Paidin yang merupakan Tetamu Undangan dalam menjayakan program ini dengan jayanya. 

Disediakan oleh : Puan Hapsah Suut











No comments:

Post a Comment

Program "Jom ke IPTA"

Sekitar Program "Jom ke IPTA" yang disertai oleh rombongan SMK Bakun, dan SMK Belaga, 120 orang termasuk pegawai pengiring pada ...