Sunday 5 May 2019

Taklimat Pengurusan Rekod Dan Arkib

Unit Latihan UiTM Cawangan Sarawak telah menganjurkan Taklimat Pengurusan Rekod Dan Arkib pada 17 Januari 2017 yang lalu. Beberapa orang Pegawai dan Pembantu Pustakawan PTAR telah mengikuti taklimat berkenaan yang diadakan di Bilik Sarjana UiTM Cawangan Sarawak Kampus Samarahan.

Penceramah jemputan adalah En. Ariffin Jamaludin, Ketua Bahagian, Jabatan Arkib Universiti, PTAR UiTM Shah Alam bersama 2 orang pegawai iaitu En.Mohd Hazrul Mohd Hussin (Pustakawan Kanan) dan En. Abdul Razak Abdul Rahman (Pustakawan Kanan). Taklimat tersebut turut dihadiri oleh semua staf yang mewakili unit dan bahagian masing-masing di UiTM Cawangan Sarawak.
Tahniah diatas anjuran program yang sangat mendapat sambutan ini. Semoga apa yang telah disampaikan dapat memberi kesedaran kepada semua betapa pentingnya Pengurusan Rekod yang di Jabatan/Bahagian/Unit/Pusat sekaligus melaksanakannya dengan sistematik dan teliti.

Disediakan oleh: Puan Zuraida Abdul Karim


No comments:

Post a Comment

Program "Jom ke IPTA"

Sekitar Program "Jom ke IPTA" yang disertai oleh rombongan SMK Bakun, dan SMK Belaga, 120 orang termasuk pegawai pengiring pada ...