Wednesday 17 May 2017

LAWATAN AHLI-AHLI PANEL ANUGERAH KUALITI



Sebagai sebuah kampus yang menjadikan kualiti sebagai tonggak utama, UiTM Sarawak telah mencalonkan diri dan dicalonkan untuk anugerah-anugerah kualiti utama .Antaranya adalah:

Pencalonan dan usaha UiTM Sarawak bertanding dalam anugerah-anugerah kualiti ini adalah sebagai satu usaha menampilkan kampus UiTM Sarawak sebagai sebuah kampus yang membudayakan kualiti dalam pengurusannya secara keseluruhan.
Anugerah-anugerah kualiti yang dimasukki tersebut juga adalah sebagai satu cabaran kepada warga kampus dalam memantap dan membudayakan kualiti.



Bahagian Perpustakaan dalam usaha tersebut juga menjadi satu tempat yang tidak ketinggalan dilawati oleh ahli-ahli panel anugerah tersebut yang terdiri daripada Ketua-ketua Pengarah,Ketuaketua Setiausaha organisasi Persekutuan dan negeri.

Pihak Perpustakaan berbangga menerima kunjungan mereka dan menerima dengan penuh hati terbuka segala teguran dan cadangan bagi memperbaiki dan memantapkan gerakan kualiti di bahagian Perpustakaan sendiri.

No comments:

Post a Comment

Program "Jom ke IPTA"

Sekitar Program "Jom ke IPTA" yang disertai oleh rombongan SMK Bakun, dan SMK Belaga, 120 orang termasuk pegawai pengiring pada ...