Wednesday 17 May 2017

MAJLIS BERBUKA PERPUASA BAHAGIAN PERPUSTAKAAN


Sempena bulan Ramadhan Al-Mubarak ini, bahagian Perpustakan telah mengadakan majlis khas berbuka puasa. Majlis tersebut diadakan pada 16hb Oktober bertempat di Hotel Harbour View Kuching.


Staf Perpustakaan juga turut hadir bersama keluarga mereka. Majlis Berbuka Puasa ini adalah bagi mencapai tujuan murni mengeratkan tali siraturrahim dikalangan staf Perpustakaan dan juga bersama-sama menghayati bulan yang mulia ini.

Pada majlis tersebut Timbalan Ketua Pustakawan turut menyampaikan penghargaan dan cenderahati kepada 3 orang pelatih amali kursus sains komputer yang telah menjalani latihan praktikal mereka di bahagian Perpustakaan.
Mereka adalah:

1.Cik Joycelyn Rahit
2.Encik Paul Velasky ak Isse
3.Encik Simson Jaban ak Engkujat


Beliau juga melahirkan setinggi penghargaan kepada mereka kerana banyak membantu bahagian Perpustakaan khususnya dalam mengautomasikan beberapa proses-proses utama Perpustakaan.
Beliau juga merasa bangga bahawa bahagian Perpustakaan menjadi bahagian yang menjadi pilihan utama siswa-siswi untuk menjalani latihan praktikal mereka. Ini dirasakan menjadi pendorong kepada bahagian Perpustakaan untuk lebih kehadapan dalam memberikan perkhidmatan-perkhidmatan berasaskan IT.


No comments:

Post a Comment

Program "Jom ke IPTA"

Sekitar Program "Jom ke IPTA" yang disertai oleh rombongan SMK Bakun, dan SMK Belaga, 120 orang termasuk pegawai pengiring pada ...